Що ми будемо раді зробити для Вас у наших салонах:
Діагностика зору (якщо вона потрібна).
Точна діагностика - це запорука успіху.
Кваліфікований лікар повинен не просто перевірити гостроту зору, а й з'ясувати, як і для чого людина буде використовувати окуляри. Для читання, чи для далини вони потрібні. Припустимо якщо для читання. Тоді - що клієнт читатиме - книжку, чи, скажімо, нотну партитуру. Якщо окуляри для далини, то він дивитиметься в них ТБ, або водитиме машину. Тільки після отриманя чітких відповідей лікар може видати точний рецепт для даного пацієнта і для тих умов, в яких він буде використовувати окуляри.
Рецепт отримано.
Тепер покупець повинен отримати грамотні рекомендації продавця-консультанта. Не всякі лінзи, рекомендовані лікарем у рецепті, можна встановити в вподобану оправу, щоб окуляри вийшли красивими й елегантними. У подібних випадках, консультант зверне увагу на іншу, більш відповідну оправу, або порадить вибрати тонші, але дорожчі лінзи. А іноді консультант делікатно підкаже, як можна скрасити окулярами деякі недоліки обличчя.
Оправа підібрана.
Дуже відповідальний момент - починає працювати майстер-оптик. Для того, щоб окуляри вийшли на славу, йому потрібно дуже багато вміти і знати. Правильно виставити центр лінзи і дотримати всі осі, у разі астигматики, встановити лінзу високою в такій рефракції так, щоб вона не випиналася з оправи на всі боки, і багато іншого. І тут без умілих рук кваліфікованих фахівців і високотехнологічного обладнання не обійтися.
У мережі «Точка зрения» парк обладнання оновлюється регулярно. Для роботи з лінзами використовується верстати провідних світових виробників (WECO, ESSILOR)
Ну все - Окуляри зроблені.
Покупець прийшов за замовленням. Під час примірки нових окулярів, він знову оточений увагою - чи зручно сидять окуляри на обличчі, чи комфортно людині, чи добре видно.
Що ще може знадобиться покупцеві?
Футляр, серветка, спрей для догляду за лінзами - все є в нашому асортименті.